Mitt hår bara chockar!

Asså jag måste bara få säga hur förvånad jag är över mitt hår!!! 

Det har växt så jävla mycket. Och jag känner verkligen en stor förändring. 
Förut så var mitt hår jätte tjock vid botten och blev tunnare och tunnare vid toppen. Men nu!! Så är det tjockt hela vägen! Asså jag älskar sönder mitt hår just nu, och är så jävla glad att jag klippte bort kemikalierna jag hade kvar i håret! 

Jag funderar på att göra en "length check" på Youtube, typ nästa år? Haha! Nu i December så har det iallafall gått 1 år sen jag gjorde min big chop! Ja, så då kanske jag gör det vid slutet istället. Vi får se. 

Men det har verkligen växt. Jag klippte typ bort hälften så mycket som jag hade  och nu är det typ så som jag hade, fast mycket tjockare. 

Låt videon (för dig som missat min big chop!
https://youtu.be/k_Ep10rmiO8

Och bilderna tala! 

Såhär mycket klippte jag ut från mitt hår 
 Kolla videon. 


Och såhär såg de ut 6 månader senare.
 

Keep Calm and Embrace the shrinkage. 
Allmänt | |
#1 - - Ling:

Vilka produkter använder du?😊

Upp