Sååå mycket har hänt! Studenten och aaaallt

Shiit jag hänger verkligen inte mer här! Snacka om att dumpa sin egen bloggen. 

Men det är bara det att jag inte har haft någon lust att blogga. Har haft så mycket på gång!!! 

Studenten var verkligen en Nice känsla! Oförglömlig dag!! Jag höll på att dö 10-20 min innan utspringet för att jag var såååå närvös. Tål inte så mycket uppmärksamhet, och det stod ju vänner /familj utanför som bara väntande. 
But i made IT!!! När man väll sprang ut så tänkte jag inte ens på det! Var så jävla glad bara! Ps jag var nykter. 

Jag och Milly sprang runt vid sista minuten när vi fick panik och började leta efter alkohol och det fanns seriöst inte ett jävla skiiiit!!

Studenten var en riktigt känsla, fick massa drickor på mig, mjöl (kongoles tradition). I know! Wtf? Det var nästan som att man hade tagit studenten i Kongo, känslan, musiken, och folket! Wow! Hade lätt gjort om den dagen! 













#Since2013







Allmänt | |
Upp