Cellgrupp!

Ligger just nu i min säng och bara klickade fram blogg appen och började skriva. Det här.

Jag har verkligen inte pallat blogga helt ärligt. Jag har funderat på att sluta. Men grejen är att jag vill ha något att läsa/se om. Som sagt bloggar ju bara för att jag tycker att det blir en kul grej att se i framtiden. Sååååå... Näe kommer inte sluta nu... Kanske lägger upp något då och då. Det är det enda jag kan lova.

Jag chillar hemma med Tatiana, hon har chillat med mig i några dagar. Idag så ska vi till cellgruppen hos Ruth i Abrahamsberg.
För er som inte vet vad en "cellgrupp" är så är det en grupp tjejer/killar, ungdomar som samlas tillsammans med en ledare som då i vårt fall är Ruth, där vi ber, får lära oss och pratar mer om Gud.

Vi brukar ha fika eller middag efteråt eller innan vi börjar. Det är faktiskt sjukt kul, speciellt när verkligen alla är där.

Men aa, så ser mina planer ut för idag.
Ska börja avrunda nu cause i got nothing to say.

Bless✌🏾️

Allmänt | |
Upp